Toon de juiste boodschap, aan de juiste doelgroep, op het juiste moment.
Onder full funnel marketing verstaan we: aanwezig zijn in de gehele oriëntatiefase van de consument en de marketingboodschap aanpassen in de fase waarin de consument zich bevindt. Deze vorm van adverteren is vooral interessant voor website eigenaren die een product of dienst verkopen waarvan veel concurrentie is en/of de aanschafprijs hoog is. Bij dit soort producten of diensten zien we doorgaans een lang oriëntatieproces waarbij de gebruiker meerdere websites bezoekt, vaak switcht van apparaat en hierbij meerdere dagen of zelfs langer bezig is voordat de aankoop wordt gedaan.
Planning en voorbereiding is het belangrijkste onderdeel bij full funnel advertising en hierbij maken we gebruik van het See, Think, Do model van Google (gebaseerd op het klassieke AIDA model). Elk van deze drie stappen in het model staat voor specifieke campagnes met bijbehorende doelstelling en kpi’s. In samenwerking met onze opdrachtgevers vullen we het model in en gaan we samen aan de slag voor de juiste content en boodschap.